Plați și returnare

Plata pentru produse

Prețul produselor de pe site este indicat în euro (€), dar plata se face în lei moldovenești (MDL) la rata BNM în ziua plății.

Plata produselor de pe site-ul www.holyland.md se face prin intermediul serviciului paynet.md.

Paynet.md este un operator care procesează plățile efectuate într-unul din următoarele moduri:

Card Visa / MasterCard

Plata cu cardul de credit este una dintre cele mai frecvente metode de plată, deoarece o puteți face cu ușurință direct de pe computer sau telefon.

În formularul de plată, va trebui să completați câmpurile indicate folosind informațiile indicate pe cardul dvs., de exemplu:

  • Număr de card
  • Data expirării (lună, an)
  • numele detinatorului cardului
  • Cod poștal
  • Oraș
  • Adresa De Facturare
  • CVC/CVV

Paynet wallet

Dacă aveți deja un portofel electronic portofel Paynet, puteți efectua o plată utilizând fondurile din contul dvs.

Numerar pe Paynet 

(numai pentru locuitorii Republicii Moldova)

Algoritm de plată

Adăugați produsele dorite în „Coș” făcând clic pe butonul „Cumpărați” de pe cardul produsului corespunzător.

Veți fi redirecționat către coș, unde puteți edita tipul și cantitatea produsului dorit, după care ar trebui să faceți clic pe butonul „Checkout”.

Va trebui să introduceți datele în formularul propus pentru a efectua o plată.

Selectați metoda de plată Paynet și faceți clic pe „Confirmați comanda”.

În câmpurile în care vi se solicită o adresă, trebuie să specificați adresa de facturare – adresa la care este înregistrat contul bancar.

Ce se întâmplă dacă plata nu a fost transferată?

Dacă plata nu a fost transferată în decurs de o zi lucrătoare, vă rugăm să contactați asistența. Pentru a rezolva această problemă, vă rugăm să furnizați următoarele informații despre dvs.:

  • numar de cont
  • metoda de plată la alegere
  • suma introdusă pentru completarea contului

Rambursări

Puteți returna sau schimba un produs în termen de 14 zile de la achiziționarea acestuia.

Pentru a efectua o returnare sau un schimb de mărfuri, vă rugăm să contactați Serviciul nostru pentru clienți la info@www.holyland.md și includeți informațiile de mai sus, precum și motivul returnării sau schimbului. Solicitarea dvs. va fi procesată în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare.